Confessions of a Shopaholic Films Online Kijken Gratis


Confessions of a Shopaholic 2009, Een fantastische en verfrissende film in het interessant voor de fans. Het houdt constant een glimlach op je gezicht met veel gelach, spot-on casting en fantastische actie. De soundtrack is absoluut fantastisch, een met jazz doordrenkte soundtrack past perfect. Het verhaal is ook vrij donker en heel interessant.

Het is een film waarvan het hele gezin kan genieten. Het zorgt voor veel familieplezier.

Dus uiteindelijk kan ik deze film niet genoeg aanbevelen, Ik heb het genoegen van het zien van gehad.

plot en subplots deze film worden gevuld met de goede zeden, humor en pure wit. Voeg toe aan het feit dat dit maakt deze film een van de favoriete.

Confessions of a Shopaholic Gratis Films Kijken Met Nederlandse Ondertiteling Zonder Te Downloaden.


Wat een film, voor jong en oud. Zal je laten juichen en met vreugde en lachen totdat je buik doet pijn en huilen als je een grote softy. Een film kunt u tijd kijken op keer. Kleurrijk en plezierig

Ik ben net klaar met het bekijken van deze film voor het eerst. Ik had hoge verwachtingen sinds het uit deze film kwam. Mijn verwachtingen werden gehaald en overtroffen. Deze film is uitstekend.

De personages brengen je naar het verhaal en leiden je naar een perfect einde.

De film vergt veel slimme wendingen en houdt zijn publiek betrokken bij de film. De waarnemend ziet er fantastisch uit voor zijn tijd en jaar is verstreken sinds de dag dat het werd uitgebracht en nog steeds.


  • Gepubliceerd : 2009.
  • Begroting :$40,000,000
  • IMDB Rating : 6.5/10 (28810 votes).
  • Vote : 6.2
  • Kwaliteit : 720p-1080p-1080i WEB-DL 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Bestandstype : SWF,RM,MPEG-1,MXF,f4a,.mpe.
  • Compagnie : Touchstone Pictures, Jerry Bruckheimer Films
  • Vertaling : Dutch, FR, DE, EN, DA, ZT, VG, BC, OJ, TH, YU, XM, FQ, WD.
  • Taille du fichier : 586 MB.
  • Taal : Dutch - English
  • Duur van de film : 2h 59 min.
  • Genre : Komedie, Romantiek stream
  • Totale Tegenpartij : 8931
  • Downloaden : 8363
  • Aantal Stemmen : 1329


  • Het verhaal is fantastisch in deze film en zeer gemakkelijk te volgen. Deze film blijft de ontwikkeling van de plot en de personages omhoog tot het laatste moment. Zeker moet zien en een extreem intense en grappige film.

    Confessions of a Shopaholic Films Kijken Met Ondertiteling


    Dit was een goede film die ik gezien, Ik heb deze film veel tijd gezien, Ik heb gewoon niet de tijd, maar in dit geval liggen de zaken anders. Deze film zou dus goed zijn geweest, toch is het echt verschrikkelijk. Ik ben een totaal voorstander van plezier op films en schorsing van het geloof, maar in deze film, zelfs proberen om dat te doen wordt onderbroken door schokkende personages met schokkende lijnen. Als mensen in het echte leven reageren zoals veel van deze dingen in de film doen, je zou kunnen worden vergeven dat je ze in het zicht schiet. Het is eigenlijk een best leuk filmpje aan het einde ik wana maar één ding zeggen ik hou van deze film

    Reacties

    Populaire posts van deze blog

    Hot Girls Wanted Film Downloaden Gratis Met Ondertiteling

    Winning London Online Gratis Films Kijken Met Ondertiteling

    King Kong Films Met Nederlandse Ondertiteling Downloaden